Samochody Ciężarowe
...:::Scania Królową szos:::... ...:::Daf Królem szos:::... ...:::Renault Królewiczem szos:::...
Napisz odpowiedź
Forum Samochody Ciężarowe Strona Główna
»
Samochody osobowe
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
gucio 1
Wysłany: Pon 18:57, 25 Gru 2006 Temat postu:
Hujowa miałem taką ale spaliłem bo mi sie znudziła
P.S wojtek *** wojtek *** wojtek ***
hujowa sprawa
Wysłany: Pią 22:45, 22 Gru 2006 Temat postu:
***** wes napisz to napisz w 3 zdaniach a porzadnie a nie kopiuj tego z jakiejs stronki ***** koczkodanie jebany *****
Kamila
Wysłany: Śro 12:01, 13 Gru 2006 Temat postu:
Limuzyna 1 klasy
Wojtek
Wysłany: Śro 12:27, 06 Gru 2006 Temat postu:
Napewno ma całe wyposarzenie
Tomek_tcz
Wysłany: Pon 14:05, 04 Gru 2006 Temat postu:
Go na takie nie stac
Dla niego to powinien byc malucha a nie BMW 7
Wojtek
Wysłany: Nie 18:44, 03 Gru 2006 Temat postu:
WOW ale furka.Takim powinienen jeździć prezydent
Tomek_tcz
Wysłany: Nie 18:43, 03 Gru 2006 Temat postu: Maybach 62S
612-konny Maybach Cool
Niezmiernie komfortowy Maybach szokował osiągami od chwili premiery. Limuzyna ważąca 2,7 tony przyśpieszała w tempie sportowego bolidu, bez jakichkolwiek problemów przemierzając autostrady z 250 km/h na liczniku... Mimo że większość właścicieli najbardziej luksusowej limuzyny świata podróżuje na tylnym siedzeniu, niektórym zależało na jeszcze lepszych osiągach. Z myślą o nich, na międzynarodowym salonie motoryzacyjnym w Pekinie zostanie zaprezentowany bezkompromisowy Maybach 62S. Przy mocy 612 KM żadna trasa mu nie straszna...
Wzmocniona wersja Maybacha na pierwszy rzut oka nie różni się od bazowej. Stylistycznie odświeżono grill oraz przednie światła. W tylnej części karoserii pojawiły się efektowne rury wydechowe o kształcie trapezu. Uważne zlustrowanie sylwetki auta pozwala też wyśledzić wydłużenie karoserii oraz 20-calowe alufelgi, które idealnie wkomponowały się w błotniki. Na pokrywie bagażnika pojawił się niewielki znaczek "62S". W nomenklaturze producenta litera "S" pochodzi od słowa Special, co ma podkreślić wyrafinowanie świeżo prezentowanej odmiany
Za napęd odpowiada owoc współpracy koncernu Daimler-Chrysler z tunerem AMG - silnik V12 o pojemności 6.0 litra. Dołożono wszelkich starań, aby maszynownia skryta pod wielką maską była równie imponująca, co reszta samochodu.
Silniki są ręcznie składane wedle zasady: jeden silnik - jeden mechanik. Montaż wieńczy przytwierdzenie plakietki z podpisem technika. Jednostka dysponuje trzema zaworami na cylinder, kutymi tłokami oraz wodnymi intercoolerami. Skoro są chłodnice powietrza doładowującego, muszą być też turbosprężarki. Podwójne turbodoładowanie uskrzydla potężną limuzynę... Szczególnie imponująco wypada krzywa przebiegu momentu obrotowego. Maksymalnie 1000 Nm jest dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min, umożliwiając majestatyczne przemieszczanie z niewielkimi prędkościami, a jednocześnie gwarantuje, że w razie potrzeby pojazd wyrwie do przodu bez konieczności redukcji biegu, czy odczekania kilku sekund na osiągnięcie odpowiednich obrotów. Możliwości silnika z pewnością przydadzą się też planującym wykorzystać 605-litrowy bagażnik oraz 600-kilogramową ładowność Maybacha. Dopuszczalna masa całkowita ogromnej limuzyny to prawie... 3,4 tony! Warto zaznaczyć, że inżynierowie elektronicznie ograniczyli moment obrotowy mając na uwadze trwałość skrzyni biegów oraz pozostałych elementów układu przeniesienia napędu. Mimo tego Maybach może się poszczycić tytułem najmocniejszej limuzyny na świecie.
Rozpędzanie ustaje przy 250 km/h. Czyżby potężny silnik nie mógłby więcej? Stan rzeczy jest oczywiście zasługą elektronicznego ograniczenia prędkości, którego usunięcie nie stanowi większego problemu. Wówczas 275 km/h będzie zupełnie realną wartością.
Forum Samochody Ciężarowe Strona Główna
»
Samochody osobowe
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
LICZNIK
----------------
Licznik
Imieniny
Zegar i data
Forum
----------------
ADMINISTRACJA
UWAGA!!!!!!!
REGULAMIN
Przywitaj się
Pomoc
Zażalenia
Ostrzeżenia
O Forum
Czat
Ciężarówki
----------------
Scania
Volvo
Renault
Daf
Man
Mercedes
Iveco
American Trucks
Naczepy
Tuning
Pociągi Drogowe
Prototypy
Gabaryty
Inne samochody
----------------
Autobusy
Samochody dostawcze
Samochody osobowe
Galeria
----------------
Fotki z wycieczek
Fotki z wypadków drogowych
Samochody Forumowiczów
Fotki z Polowań
Wasze fotki
Inne
----------------
Newsy
CB-Radio
Komis
Humor
Filmiki
Prasa
Modele
Zloty , Spotkania Trakerskie
Ankiety
Misiaczki
Reklama
Gry
Transport i Spedycja
Girls
Dziewczyny and Ciężarówki
ShoutBox
----------------
ShoutBox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin