Samochody Ciężarowe
...:::Scania Królową szos:::... ...:::Daf Królem szos:::... ...:::Renault Królewiczem szos:::...
Napisz odpowiedź
Forum Samochody Ciężarowe Strona Główna
»
Scania
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luksus
Wysłany: Wto 18:35, 13 Lis 2007 Temat postu:
morze wiesz jak sie wstawia zdjeci jak wiesz to daj mi zanc luksus
hujowa sprawa
Wysłany: Czw 22:25, 21 Gru 2006 Temat postu:
ale ***** to sa zjbane samochdy ciezarowe spierdalajcie z tym na odleglosc
Kamila
Wysłany: Śro 12:03, 13 Gru 2006 Temat postu:
Musi ładnie wyglądać
Tomek_tcz
Wysłany: Pon 21:44, 04 Gru 2006 Temat postu: Scania Serii 3
Ciągniki seri "3" stały się dużym sukcesem eksportowym Scani. Celem zwiększenia konkurencyjności firma od 1990 roku zaczeła wyposażać swoje pojazdy dalekobieżne w aerodynamiczne kabiny o nazwie Streamline .
Seria "3" weszła na rynek pod koniec 1987 roku. W poruwnaniu z serią "2" gruntowno zmieniono w niej wiele elementów konstrukcji nośnej i wyposażenia kabiny. Największa spośród kabin, CR-19 High Line otrzymała nazwę Topline. Jednocześnie wprowadzono nową, 10-biegową skrzynię, a ciągnik R 143M wyposażono w silnik o pojemności 14 litrów i moc 470 KM (345 KW). Seria odniosła duży sukces i umotywowała Szwedzkich konstruktorów do zaprojektowania modelu ciągnika o jeszcze większym komforcie i mocy. 40 000 godzin prac konstrukcyjnych przyniosło owoce 1990 roku. Wtedy to na rynku pojawiła się seria Scania 143M Streamline o aerodynamicznej lini kabiny i całego nadwozia. Pojazdy z tej seri posiadają opływowe osłony zbiornika paliwa. Schodki kabiny wpuszczono w karoserię, zastosowano owiewkę dachową i spojlery boczne. W ten sposub zredukowano współczynnik oporu powietrza o 15%, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa. W 1991 roku Scania wprowadziła nowy silnik, V8 o pojemności 14 l i mocy 500 KM (370 KW), tj. o 80 KM (59 KW) mocniejsze od silnika seri V8 seri "2". Zwiększenie mocy umożliwiało międzyinnymi zastosowanie systemu wtrysku ekologicznego EDC.
Forum Samochody Ciężarowe Strona Główna
»
Scania
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
LICZNIK
----------------
Licznik
Imieniny
Zegar i data
Forum
----------------
ADMINISTRACJA
UWAGA!!!!!!!
REGULAMIN
Przywitaj się
Pomoc
Zażalenia
Ostrzeżenia
O Forum
Czat
Ciężarówki
----------------
Scania
Volvo
Renault
Daf
Man
Mercedes
Iveco
American Trucks
Naczepy
Tuning
Pociągi Drogowe
Prototypy
Gabaryty
Inne samochody
----------------
Autobusy
Samochody dostawcze
Samochody osobowe
Galeria
----------------
Fotki z wycieczek
Fotki z wypadków drogowych
Samochody Forumowiczów
Fotki z Polowań
Wasze fotki
Inne
----------------
Newsy
CB-Radio
Komis
Humor
Filmiki
Prasa
Modele
Zloty , Spotkania Trakerskie
Ankiety
Misiaczki
Reklama
Gry
Transport i Spedycja
Girls
Dziewczyny and Ciężarówki
ShoutBox
----------------
ShoutBox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin